now is modern browser

common.currencies.choose_your_preferred_currency

  • 🔥20% KORTING OP HET 2E ARTIKEL⏰ Gratis verzending boven 45€

GESLOTEN

Zoek geschiedenis

    Anderen zijn aan het zoeken

    Free Shipping Over
    GA EEN CADEAUKAART UITKIEZEN EN GEEF HEM WEG! WINKEL NU
    We Raden Ook Aan
    /

    OVER ONS

    Wat maakt een goede foto?

    1. Zorg ervoor dat je foto goede belichting heeft – genoeg om de details van het gezicht van je geliefde te zien, maar niet zoveel dat het gezicht te fel is om te zien. Donkere foto’s maken het moeilijk voor onze ontwerpers om de details vast te leggen!

    2. Een frontale opname heeft de voorkeur. Zorg ervoor dat het hele gezicht op de foto staat, inclusief de oren en het voorhoofd. Als we slechts de helft van het gezicht kunnen zien of als de foto van opzij is genomen, zal slechts de helft van het gezicht op je product te zien zijn!

    3.Vermijd wazige foto's – hoe hoger de helderheid van de foto, hoe beter. Onthoud dat de foto verkleind wordt, dus sommige subtiele kenmerken zijn mogelijk niet zo duidelijk te zien in het eindproduct.

    Wat is uw wijzigings-/annuleringsbeleid?

    We helpen je graag bij het wijzigen van je kleur, maat, foto of bij het annuleren/terugbetalen van de bestelling - vul gewoon zo snel mogelijk het onderstaande contactformulier in met je bestelnummer, e-mailadres en de gewenste wijzigingen. Wijzigingen/annuleringen van bestellingen worden alleen geaccepteerd voordat een bestelling in productie is genomen.

    Voor gepersonaliseerde producten op bestelling kunnen we mogelijk je bestelling niet annuleren of wijzigen zodra je items in productie zijn genomen. Dit zou betekenen dat het ontwerpen en vormgeven is begonnen. Annuleren of wijzigen betekent een vergoeding van US$9 per item, omdat het item op bestelling is gemaakt en niet meer als nieuw kan worden verkocht.

    Als je je verzendadres moet wijzigen, kunnen we je helpen tot de bestelling is verzonden. Stuur ons een bericht hieronder met het huidige verzendadres in het bestand en het adres waarnaar je het wilt wijzigen.

    Bekijk ons retourbeleid hier als je andere vragen hebt over dit onderwerp.

    Welke betaalmogelijkheden zijn er beschikbaar?

    We accepteren betalingen met creditcard. Houd er rekening mee dat al onze prijzen in USD zijn vermeld en dat je kaart in je respectieve valuta wordt belast.

    Hoelang duurt het om mijn product te ontvangen?

    Gewoonlijk duurt het ongeveer 3-5 werkdagen om ons Spotify-glas te produceren en te verzenden. Zodra het is verzonden, wordt het binnen 8-15 werkdagen geleverd voor bestellingen binnen de continentale VS. Internationale verzendtijden variëren afhankelijk van de bestemming.

    Houd er rekening mee dat tijdens de feestdagen onze productietijd kan variëren.

    Kan ik het bestemmingsland op mijn bestelling wijzigen?

    Na het plaatsen van je bestelling, kun je je verzending niet wijzigen van binnenlands naar internationaal en omgekeerd.

    Verzenden jullie internationaal?

    We voldoen graag aan internationale bestellingen! Onze productietijd blijft hetzelfde en de verzendkosten variëren afhankelijk van de bestemming. Afhankelijk van je thuisland kan er naast je verzendkosten een douanebelasting worden toegepast.

    LET OP: Alle prijzen op onze site zijn in USD. Zodra je je transactie hebt voltooid, wordt je kaart belast in je respectieve valuta.

    Als we je vragen hier niet konden beantwoorden, scroll dan naar beneden en vul ons contactformulier in! Ons team neemt contact met je op. Als je al een bestelling hebt geplaatst, vermeld dan je bestelnummer en geef zoveel mogelijk details in de e-mail, zodat we je kunnen helpen.

    • BESTELLING VOLGEN KLIK HIER
    • E-mailadres klantenservice: cscustomgiftsnl@gmail.com

    Over Ons

    Naam
    * E-mail
    Telefoonnummer
    Berichten